.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

srijeda, 16. studenoga 2016.

Neka se zadave tom tortom…

Gledam na nekakvom blogu, nekakva blogerica prezentira recept za rođendansku tortu koju je radila, i to baš, onu pravu tortu, tzv. „nezdravu“ od bijelog brašna, bijelog šećera, itd. I rastegnula ona post o toj torti i to sve uz „parolu“: Danas je rođendan mog sina…    

…bla, bla, bla,…

Zašto ona, njezin sin i njihovi uzvanici smiju jesti takvu tortu, a ja ne smijem???
I ja sam nečija kćer, zašto ja nisam u poziciji da meni mama napravi ukusnu, tzv. nezdravu tortu i da ju smijem jesti? Ok, ne treba ju meni raditi mama - ja si ju sama napravim!!!

Ja bih u najboljem slučaju smjela jesti onu nekakvu raw-plastelin-gadost: samljeveni orašasti plodovi s datuljama i žlicom kakaa uz još poneki dodatak - i onda se ta masa koja liči na plastelin ostavi da se koliko-toliko stvrdne i onda je to kolač(???). Moš´ mislit! Znam da je takav plastelinski-raw-šik popularan, ali ja se takvih odurnih kolača dragovoljno odričem (probala sam ih!).



Ja bih jela fine, tzv. nezdrave kolače… od bijelog brašna, bijelog šećera, koje sadrže preko 10 jaja, više od pola kile margarina (nikako maslaca! - to mi se gadi),...

Zaista ne razumijem zašto ta blogerica, njezino čedo, njihovi uzvanici, itd. smiju jesti ukusnu tortu? Zašto oni smiju uživati u ukusnoj hrani, a ja ne smijem? Danas je zdrava prehrana moderna, popularna i trendy. Ja nikad nisam pratila modu i trendove, to me uopće ne zanima i ja apsolutno ne želim biti moderna i u trendu. Ali vidim da ljudi jako pate za trendovima, modom, za svime što je in..., ne žele biti out. Zar ova spomenuta blogerica ne želi biti moderna i trendy? Zašto ona ne jede zdrave splačine i te sve raw-plastelinske kolače? Ako već ona sama ne želi biti moderna i trendy i in, zašto ju liječnici ne tjeraju da se zdravo hrani kao što tjeraju mene???


Sve fotografije preuzete su s interneta.


2 komentara:

  1. Ja pak nikako da skužim kako su tebe neki doktori uspjeli staviti na dijetu?
    Drže te zatvorenu u nekoj sobici pa ti donose te splačine da jedeš? A jadnica.
    Ne mogu shvatiti da se pridržavaš nečega što toliko prezireš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za zdravstvene probleme ne žele mi dati lijekove (tražila sam da me stave na lijekove!!!, ali neeee), nego me "liječe"(?) dijetom. Dakle, ako ne želim imati zdravstvene probleme, i izostajati s posla kako bih hodala oko doktora i sanirala te zdravstvene probleme... moram gladovati. Vrlo jednostavno. Da, jesu, predložili su mi i bolničko liječenje: koje bi se sastojalo u tome da budem "zatvorena" u sobici i da mi donose dijetne obroke, ali na to nisam pristala. Za sada gladujem kod kuće.

      Izbriši