.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

srijeda, 14. prosinca 2016.

Prženo, masno, kalorično i ukusno


Ako sam na nešto oduvijek bila i ostala alergična, to su: tzv. zdravi recepti. Kosa mi se dizala (a diže mi se i danas!) kad sam u časopisima, novinama, na televiziji ili na blogovima,… vidjela naslov poput: „recept za zdravi…“ ili „zdraviji recept za…“. Nisu mi se nikad sviđale te: odmašćene, neslatke ili neslane varijante nečega, pripremljene s manje masnoće, pogotovo mi je na živce išla nebuloza zvana „prženje(!) ili pohanje(!) u pećnici“(!). U pećnici se hrana ne može ni pržiti ni pohati! Ali, po internetu i u časopisima postoje hrpetine recepata za: pommes frites iz pećnice(!), pohane tikvice iz pećnice(!), i slične stvari koje su jednostavno: ispečene u pećnici, pa ja nikako ne shvaćam zašto se kaže da je to prženo ili pohano(???) u pećnici.




Najbolje mi je kad oni koji raspačavaju takve recepte tvrde da je takva hrana „istog okusa kao da je pržena ili pohana u masnoći“(???): kako bi nešto prefino što se lijepo prži, ušuškano, u npr. 1 l ulja moglo biti jednakog okusa kao nešto što je „osušeno“ u pećnici uz minimalan dodatak masnoće (ili čak bez nje)??? Zaista ne razumijem kako mogu širiti takve dezinformacije.
Posebna skupina su oni koji tvrde(!) da je ta tzv. "pržena ili pohana hrana iz pećnice"(???) čak ukusnija(!) od hrane pržene/pohane u masnoći.  
Wtf???
Nema uopće diskusije da ovo iz pećnice nije ni približno ukusno kao fina, masna, pržena, pohana, kalorična, zasitna… hrana.




Ta hrana iz pećnice je navodno zdrava ili zdravija(???). Pitanje je želim li jesti zdravu ili ukusnu hranu – jer se te dvije stvari apsolutno, potpuno i totalno isključuju!!! Ja želim jesti ukusnu hranu (u prijevodu: masnu, prženu, kaloričnu, tešku, zasitnu,…). O tome sam već pisala. Meni se zdrava hrana gadi jer nije ukusna i da mi liječnici umjesto dijete  na kojoj me drže, propišu lijekove ja sama sigurno nikad ne bih došla na tako kretensku ideju da budem na tom zdravom, odurnom sranju. Ja ne želim jesti zdravu ili zdraviju hranu, koliko god ona zdrava ili zdravija bila... od ne znam čega. Ne znam što je s tim pridjevima „zdrav“ i „zdraviji“ - koja je razlika? Je li tzv. „zdravija hrana“ zdravija od zdrave ili je zdravija od nezdrave???

Sve slike preuzete su s interneta.


Nema komentara:

Objavi komentar