.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

četvrtak, 8. prosinca 2016.

Izjednačavanje pizze s "omletom" od cvjetače


Pisala sam već da naribana tikvica i naribana mrkva nisu špagete od tikvica i mrkve, nego je to jednostavno: naribano povrće.


Ali tim zdravožderskim nebulozama nikad kraja. Nedavno sam otkrila recept: cvjetača (karfiol) kao podloga za pizzu(!). Naribanoj cvjetači dodaju se jaja i onda se ta smjesa ispeče, na to se stavi umak od rajčice sir, šunka, itd. (tko što hoće), to se onda zapeče i eto pizze(???). To nije pizza. Probala sam ja to: da ne bi ispalo da sam popljuvala nešto što je predivno, a da nisam to ni probala. Probala sam ja ovo, (na žalost) jesam. U najboljem slučaju to je: omlet s povrćem, umakom od rajčice sirom i šunkom. To s pizzom veze nema.


Imam dojam da neki ljudi ne znaju razliku između pizze i omleta(!). Ok, neki ne smiju jesti brašno itd., ali postoje hrpetine ljudi koji nisu na toj, danas modernoj i razvikanoj zdravoj prehrani, zato što je navodno zdrava, nego baš zato što je moderna, razvikana, popularna, trendi, in,... Ti ljudi pročitali su (negdje na internetu - a ako piše na internetu, onda je istina!?) da se na zdravoj prehrani nikad neće ni od čega razboljeti i živjet će praktički vječno. Pa onda oni počnu lifrati te recepte poput tog za tu odurnu podlogu(?) od cvjetače, koja je zapravo najsličnija omletu. A najbolje mi je bilo kad sam na nekakvom blogu pročitala tvrdnju neke blogerice: da se uopće ne kuži da podloga za pizzu nije od dizanog tijesta s pšeničnim brašnom, nego je to cvjetača s jajima. Ajme. Zar su joj osjetila, receptori... toliko otupjeli uslijed te zdrave hrane??? Zar ona fakat ne kuži da kad u usta ubaci komad cvjetače s jajetom - da to nije ni slično kao kad u usta ubaciš komad tijesta od pšeničnog brašna???

Gdje je kraj tome da se finim tzv. nezdravim jelima izmišljaju kojekakvi tzv. zdravi ekvivalenti koji nemaju veze s vezom, ni s mozgom, ni s ukusnom hranom…

Zašto sam isprobavala taj recept s cvjetačom??? Više ne znam što bih jela: 10 mjeseci sam na toj odurnoj zdravoj prehrani i sva ta zdrava hrana mi se tako gadi da ne znam što ću. Ne izlazim u restorane, jer:



Prekapam po internetu po tim hrpetinama zdravožderačkih blogova (a fakat ih ima!!!) i tražim recepte. Ono što se po tim blogovima servira kao ukusno – to je užas. Kakve su to splačine!!! Iz zla u gore. Zdravožderi kao da fakat nemaju okusne receptore, zato i mogu jesti svu tu neukusnu hranu.

Sve slike preuzete su s interneta.


Nema komentara:

Objavi komentar