.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

ponedjeljak, 17. travnja 2017.

Jel pečeš...? (2. dio)

Na Veliki petak objavila sam tekst Jel pečeš…? Ali priči očito tu nije kraj, traje i danas(!)...

U Veliki petak, bila sam kod frizera na šišanju. Da, u Veliki petak! Prijašnjih godina na Veliki petak nisam znala što bih prije, bila sam do grla u kolačima: za po doma, za prodaju, ukrašavaj ovu tortu, dovrši ovaj kolač… Mene je to sve veselilo i uživala sam u tome, ali fakat nije bilo šanse da na Veliki petak idem frizeru. 

Spremam se već 2 mjeseca na šišanje, a zbog silnih obaveza, nikako da stignem. Ali, blaaaaago meni, „zahvaljujući“ liječničkoj bagri ne smijem jesti ukusnu hranu  – i ne pripremam ju, pa sam imala vremena na Veliki petak ići frizeru.

A što mislite što me frizerka pitala dok me šišala?
- Jel pečeš kolače?

Danas(!) me susjeda vidi na dvorištu i pita, citiram: Kakve si finoće pekla za  Uskrs?

Dajte sjašite već jednom svi vi s tim prokletim kolačima i pečenjem! Koja ste vi gamad odurna, prokleta, ogavna - pun mi  je ku… (kufer; da budem pristojna) svih vas koji postavljate ta kretenska pitanja. Vi ne znate pitati ništa drugo, nego što tko peče.

Ja ne pečem kolače i ne jedem ih jer me liječnici „liječe“(?) zdravom dijetnom prehranom.


Da ne zaboravim, svima vam od srca, ali zaista od srca, iskreno  to mislim, svima vam iskreno želim da obolite od kojekakvih bolesti pa da vas onda liječnici „liječe“ zdravom dijetnom prehranom.

Onda da vas vidim, što će onda biti s tim vašim “Jel pečeš?„.


Slika preuzeta s interneta

Nema komentara:

Objavi komentar