.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

srijeda, 5. srpnja 2017.

Zdrava hrana ima okus kao tablete

Pisala sam ovdje već desetke i desetke puta da mi liječnici ne daju lijekove nego me od siječnja 2016. „liječe“(?) zdravom prehranom. Prije koji tjedan pisala sam da sam na godišnjem od jedenja zdrave prehrane, tj. uživam u ukusnoj tzv. nezdravoj hrani. Dakle, sama sam se skinula s tog „liječenja“(?) zdravom hranom.




Ne zanima me što tko misli o tome što ja više nisam na dijeti, pardooon, zdravoj prehrani. Činjenica je da sam tijekom posljednjih 16 mjeseci 6 dana u tjednu jela svu tu odurnu zdravu hranu. Pisala sam već da sam ja svaki tjedan(!!!) imala jedan dan (u nekoliko navrata i više dana) kad sam jela tzv. nezdravu hranu – a ostalih 6 dana patila sam se u paklu zdrave prehrane. Štoviše, živjela sam za ovaj jedan dan u tjednu kad sam uživala u hrani kakvu volim - da nisam imala taj jedan dan uživanja u tzv. nezdravoj hrani, vjerojatno bih si bila prosula mozak nakon 3 mjeseca zdrave prehrane.

Kad su me liječnici krenuli „liječiti“(?) zdravom prehranom, šokirala sam se čitajući izjave/tekstove/članke dobrovoljnih zdravoždera po internetu. Mala napomena: dobrovoljni zdravožderi su ljudi koji sami, zbog nekih svojih, meni nerazumljivih, razloga idu na zdravu prehranu. Dakle, nisu ih liječnici stavili na to; a neki čak tvrde i da njima motivacija za zdravu prehranu nije ni mršavljenje, nego oni jednostavno „žele“(???) jesti tu hranu i tvrde kako je to super, divno i krasno.  Uslijed toga oni non stop prosipaju bisere poput: „Ispočetka mi je bilo teško jesti zdravu hranu, ali shvatila sam da je zdrava hrana zdrava, sad mi nezdrava hrana uopće ne fali i ne smatram da se odričem nečega  jer nije odricanje ako meni nešto ne fali i zapravo to uopće ne želim jesti jer je nezdravo.“. Prije 16 mjeseci te izjave bile su mi nebulozne.

Sada, nakon 16 mjeseci zdrave prehrane – meni su takve izjave još nebuloznije. Fakat ne razumijem ljude koji tvrde da ne žele jesti preukusnu, prefinu i predobru tzv. nezdravu hranu. Njihove izjave su nastrane. Meni nije važno ako je nešto nezdravo – jer je prefino!!! A najbolje mi je kad takvi dobrovoljni zdravožderi „vabe“ ljude da prijeđu na zdravožderstvo tvrdeći: „Nakon nekoliko mjeseci potpuno ćete se naviknuti na zdravu hranu i nezdrava hrana vam uopće neće nedostajati. Ako i pokušate pojesti nešto nezdravo, uopće vam se neće sviđati…“.  

WTF???

Ja sam zaista tijekom 16 mjeseci 6 dana u tjednu jela te odurne zdrave, proklete, gadne gadosti kakve jedu zdravožderi – i to je zaista prestrašno. Jedenje zdrave hrane zaista mi je itekako osvijestilo koliko zapravo želim jesti tzv. nezdravu hranu i koliko mi fali. Ta tzv. nezdrava hrana je jednostavno preukusna!
Zato sada svaki dan uživam u svemu što volim, a što se smatra tooootalno nezdravim! Jedem sve ono masno, kalorično, napravljeno isključivo od bijelog brašna i bijelog šećera,…  To je jednostavno pre pre predobro!

Dakle, ako istinski volite uživati u ukusnoj hrani, ako guštate u svakom preukusnom zalogaju, ako volite isprobavati i kombinirati okuse, ako ste gurman, hedonist,…  a spremate se  na dijetu, pardoooon zdravu prehranu – nemojte nasjedati na izjave zdravoždera da će vam se zdrava hrana svidjeti. Zdrava hrana je zlo, npr. kada vas liječnici „liječe“(?) time, tu ne može biti govora o ljubavi.

Druga je stvar, ako vi ne uživate u ukusnoj hrani, nego samo trpate hranu u sebe s ciljem da se najedete, tj. stavite nešto u kljun ili da biste dobili vitamine, energiju itd. Vama je očito svejedno kakvog je hrana okusa  –  i vi ćete se vjerojatno s vremenom naviknuti na zdravu hranu. 

Zdrava hrana nije ukusna i ona nije namijenjena užitku. Ne znam tko ju je izmislio ni čemu je namijenjena, valjda „liječenju“(?) – što se užitka tiče, okus zalogaja zdrave hrane u ustima je na istoj razini kao pijenje tablete. Zato se i kaže da je zdrava hrana lijek.


No dobro, sad kad sam totalno na tzv. nezdravoj hrani, plan mi je obići fast food restorane (spomenula sam to već!). Pisala sam da sam nakon 18 godina prvi put ušla u McDonald´s i bilo je predobro! U međuvremenu, bila sam i KFC-u. Tamo sam sad bila prvi put u životu. Bilo je zakooon! Nastavit ću marljivo uživati u hrani koje sam se odricala 16 mjeseci. Zahvaljujući zdravoj hrani spoznala sam koliko zapravo volim i želim jesti  tzv. nezdravu hranu.

Slika preuzeta s interneta.


Nema komentara:

Objavi komentar