.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

srijeda, 8. studenoga 2017.

Jel meni to trebalo?


Ne nasjedam na kojekakve pričice o krasoti kojekakvih uređaja, a posebno ne nasjedam na tv reklame u tv prodaji. Uvijek sam smatrala da su ti uređaji za koje nas u reklamama uvjeravaju da su nam potrebni i nužni - zapravo beskorisni i nepotrebni. Ali, kad su me u siječnju 2016. počeli izgladnjivati, pardoooooooooooooon liječiti zdravom prehranom, došla sam na briljantnu ideju da bi bilo „dobro“(?) da imam neki uređaj za izradu tih sokića; smutija/smoothija (kak se to piše?), nutriblastova... koji su danas popularni i razvikani. Netko će sad reći da nisu svi ti sokići isti: ali za mene, to sve su jednostavno tekućine s voćem i povrćem, dakle: sokići. Nisam nikad imala nikakav sokovnik, imala sam jedino nekakav poluraspadnuti blender i štapni miker. Dugo sam se nećkala. Čak i kad sam praktički donijela odluku da kupim novi aparat, odšetala sam od police i hodala sat vremena bez veze po trgovini i mozgala. Bilo mi je žao novaca. Na kraju sam ga kupila jer je bio na kakvom-takvom sniženju (u travnju 2016.).

I počela sam raditi te kojekakve sokiće od voća i povrća po receptima iz knjižice koja je došla s tim ili s interneta itd. I što sam zaključila? Već prvi tjedan bilo mi je jasno da ne volim te sokiće. Isprobala sam kojekakve  recepte, dodavala sam kakao, chiu, macu, lan, đumbir, cejlonski cimet,… i sve te danas popularne superfood-izmišljotine. Ne znam zašto se to ljudima sviđa. Ja jednostavno ne volim te sokiće. Ni kao dijete nisam pila takve sokove.  

Da, aparat radi i mogu se njime napraviti sokići. Ali meni je problem natjerati se da pijem svaki dan ta odurna sranja. Pisala sam da na ovoj zdravoj dijetnoj prehrani kojom me liječe, smijem dnevno pojesti 1300 kalorija, imam 3 obroka i 2 međuobroka. Za ova 2 međuobroka trebala bih pojesti voćku, a i za doručak bih morala pojesti neku voćku. Silila sam se da za ta 2 međuobroka popijem taj neki sokić od voća i povrća. Ajme. 
Prvih mjesec dana stvarno sam se uspjela natjerati da 2 puta dnevno to pijem. Ali, fakat su mi dojadili. Bio mi je pun kufer pijenja tih sokića! Zato sam ODUSTALA(!!!) od toga i sljedećih mjeseci tjerala sam se da nalijem to u sebe jednom dnevno. 
Nakon par mjeseci odustala sam i od toga i bio mi je cilj 2-3 puta tjedno nalijati to u sebe. I jesam, do kraja travnja 2017. nalijevala sam to u sebe par puta tjedno (SVAKI TJEDAN!!!). 





Dakle, cijelu godinu pila sam te sokiće iz Delimano Nutribulleta. Kao što sam rekla, samo mjesec dana, pila sam ih 2 puta dnevno, a onda sam odustala od toga i smanjila unos tih odurnih sokića i zadnjih par mjeseci, pila sam ih par puta tjedno (2-3 puta). Možda se nekome čini da sam premalo toga popila, jer sam odustala i nisam to pila svaki dan tijekom cijele godine. I to je točno, ali stvarno sam pila to odurno sranje kad god sam se uspjela natjerati. Za usporedbu: do svoje 35. godine života nisam popila toliko tih sokića, koliko sam ih popila u tih godinu dana. Zapravo, tijekom proteklih 35 godina: uopće ih nisam pila. 

I što se dogodilo uslijed godine dana pijenja toga?
Ništa.
Pisala sam već da ja nikako ne uspijevam doživjeti te sve silne divote i krasote zdrave prehrane i mršavljenja. Svi zdravožderi pišu o tome, ali ja nikako doživjeti da uvidim kak je to sve divno i krasno kad se zdravo hraniš (ja bih rekla: patiš na zdravoj hrani).
Da, pisala sam već da sam od siječnja 2016. do travnja 2017. smršavila oko 35 kila. Nitko se ne mora složiti sa mnom, ali ja smatram da nisam smršavila zato što sam se nalijevala tim sokićima iz Delimano Nutribulleta, nego zato što sam gladovala na 1300 kalorija dnevno jer takvom me zdravom dijetnom prehranom liječnici „liječe“(???).

Gledam sad reklamu za taj Nutribullet. 
Neki tip kaže da je njemu plan bio da smršavi 10 kila u 2017. i gle čuda, on je smršavio 9 kila u 6 tjedana (tako nešto kaže u reklami, ne znam točan citat) zahvaljujući sokićima iz Nutribulleta. Hm, znači on nije ništa jeo, nego je za svaki obrok i međuobrok samo pio te sokiće. Svaka čast. Kako je izdržao takav tempo tijekom 6 tjedana??? Ja sam uz pijenje tih sokića za međuobroke jela nešto koliko-toliko konkretno za doručak, ručak i večeru, ali sam itekako crkavala gladi na toj zdravoj prehrani; a mršavila sam jako sporo. Mojih 35 kila manje - za što mi je trebalo, otprilike, 1 godinu i 3 mjeseca - je prilično jadno, u usporedbi s njegovih 9 kila manje u samo 6 tjedana!

Ok, nisam glupa, znam da su te reklame snimane po scenariju, ali uvijek me iznova začudi glupost drugih ljudi.

Neka žena u istoj reklami kaže da ona svojem djetetu radi kašice u tome, i što ostane: ona sama pojede. Jasno je meni da si mršav, ako živiš na dječjim kašicama, ali ne mogu shvatiti tu toliku želju te jadne žene za mršavošću da ona namjerno jede te kašice. 
Hm, baš si razmišljam u kakvoj neimaštini, siromaštvu ili oskudici bih trebala živjeti da bih ja poželjela jesti kašicu za bebe.

U toj reklami je i neki tip koji sjedi pred računalom, očito je prehlađen (nos mu curi itd.) i onda  na ekranu računala  ugleda reklamu za Nutribullet i odluči probati „liječiti“ se s tim. Ja sam se uvjerila u siječnju ove godine: ne liječe ti sokići ništa.

Ovaj tekst počela sam pisati prošle godine, u travnju 2016. Nisam imala namjeru objavljivati ga prošle godine, nego čekati da prođe godinu dana (u travnju 2017.) - da vidim što će se dogoditi u tih godinu dana. Sad je već prošlo godinu i pol, a ja nikako da dovršim tekst.

Što se u mojem životu promijenilo u tih godinu dana (sad već godinu i pol)? 
U 15ak mjeseci mršavila sam 35 kila gladujući na 1300 kalorija dnevno, a ne zato što sam se silila piti sokiće koji mi se gade. Nisam doživjela sve te silne i nevjerojatne divote i krasote koje se dogode kad se zdravo hraniš, a o kojima zdravožderi non stop pričaju. 

Da, dokazala sam da sam bila u pravu, nikakve koristi od takvih uređaja, ali nije mi to neka utjeha. Zapravo me sram što sam ja jedna od onih kretena koji su nasjeli na reklamna bajanja i spiskali novce na Delimano Nutribullet.
Jel meni to trebalo?



Nema komentara:

Objavi komentar