.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

subota, 11. veljače 2017.

Zašto sam se morala odreći svoje strasti?

Pitala me kolegica da joj ispečem kolače da počasti na poslu za rođendan. Steglo me u grlu, došlo mi je da se rasplačem, ali uspjela sam bez plača promrmljati da ne pečem kolače otkad sam na dijeti. To je istina, od siječnja 2016., otkad me liječnici „liječe“ zdravom dijetnom prehranom – ne pečem kolače, bila sam prisiljena odreći se svoje strasti. Ne razumijem zašto sam tako kažnjena.



Netko bi na mojem mjestu svejedno pristao peći kolače iako ih ne smije jesti; jer ionako su ti kolači za slavlje, za druge ljude…  Ali uvijek ostane okrajaka, ostataka, kreme za lizanje,… a ja baš volim kolače i jako mi fale, čeznem za njima svaki dan. Znam da ja nisam disciplinirana i karakterna osoba koja bi – 2 dana mogla biti okružena kolačima koje priprema za slavlje – i pritom ih ne jede. A kad se uzme u obzir koliko sam ja izgladnjela na toj zdravoj prehrani i koliko mi kolači fale – ja bih sama pojela valjda pola od ukupne količine kolača koje bih pripremila!


Imponiralo mi je što me se kolegica sjetila. Pekla sam joj kolače pretprošle godine (2015. dok me još liječnici nisu liječili gladovanjem) i cijeli kolektiv bio je oduševljen mojim kolačima. Nosila sam ja kolače na posao  i „bez razloga“ – kad nikome nije bio rođendan niti je itko išta slavio. Zajedno s kolegama uživala sam u njima. Teško mi je jer ih ne smijem jesti. Sad kad netko nešto slavi i časti, pokupim se iz zajedničkih prostorija jer me boli gledati kako kolege uživaju u ukusnoj hrani, a na domjenke uopće više ne idem.

Pitala me jedna glupača, pardon, kolegica u prosincu 2016. da joj ispečem kolače za Božić. Pristojno sam (bez da sam se rasplakala od muke) odbila rekavši da ne pečem kolače jer me liječnici „liječe“(?) gladovanjem. Na to je ona prokomentirala: iako paziš na prehranu, sigurno ti neće biti ništa ako pojedeš jedan okrajac dok pripremaš drugima kolače. Ja sam blenula u nju. Nisam ništa na to rekla, ali sam itekako pomislila: Ti prokleta, odurna, disciplinirana glupačo i selfcontrol frikušo!!! Blago tebi kad ti možeš biti okružena s desetak vrsta kolača tijekom dva dana i pojesti samo jedan okrajak! – pretpostavljam da ona to može, budući da je meni to predložila. E pa ja to ne mogu: ja obožavam kolače i ni u ludilu nisam u stanju stati na jednom okrajku! Ispričavam se što nisam karakterna i disciplinirana ko ti da se odričem hrane koju volim i da jedem samo ona zdrava, odurna, prokleta sranja koja mi se gade!


A ja bih tako rado ispekla kolače i ovoj prvoj kolegici, a i ovoj glupači, samo kad bih ih i ja smjela jesti…

Slika preuzeta s interneta.


Nema komentara:

Objavi komentar